Enjoy Group
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on email

GIVE

GIVE A Check

for a certain value to enjoy "à la carte" whatever they like the most. See the 4 “gift” checks that we offer

GIVE A menu

closed designed by our chefs. A gastronomic experience with which to enjoy our restaurant.

The perfect gift with which you will surprise on any occasion, made up of 2 options.

From now on you can give someone you love: your parents, family, friends, all your loved ones a "give away" check so that they can enjoy an experience and a good time in one of the 6 Enjoy Group locations.

And also why not, you can give it to yourself, you deserve it.

Where do you want to go?

How does it work

  • Choose the place where you would like to have lunch, dinner or a drink.

  • Under each location, you will see a promo code for you to use.

  • Once you enter, choose which of the 4 gift vouchers you want to buy.

  • Once you buy it, you will receive a confirmation by email with the purchase code number and the amount paid. This code is unique and must be used to redeem on the premises.

  • You will have to print the confirmation email with the code to redeem it or show it from your mobile on the premises for validation "

Enjoy your ENJOY experience!

Check the conditions here

The “REGALA” check is valid for 2 years.

The "gift" or menu check is personal and non-transferable

It is important to reserve a table in the restaurant to guarantee your table.

The gift voucher is valid for 2 years from the date of purchase.

If you choose the menu option, it is individual and cannot be shared

The menu includes drinks, see details in the menus

Valid for lunch and dinner from Monday to Sunday, we recommend reserving a table by phone or web.

In case of not being able to attend, please notify the restaurant 2 hours in advance.

In the event that at the end of the service, the remaining ticket is higher than the value of the gift voucher, the customer will pay the difference at the premises in the way they prefer.

Not combinable with other promotions at the same time (Family & Friends or discount promotions through our reservation system)

Política de Cancelaciones

 

  •  No se admiten devoluciones una vez comprado el cheque regalo.
  •  El cheque regalo es valido para 2 años desde la fecha de la compra.
  • En el caso de que en la fecha que el cliente quiera disfrutar el cheque regalo, el local seleccionado estuviera cerrado, se podría cambiar el local por uno de los abiertos de Enjoy Group (www.enjoygroup.es) avisando con un mínimo de 48 horas de antelación al mail (info@enjoygroup.es).
  • El cheque “regala” o menú es de carácter personal e intransferible
  • Si escoge la opción de menú, es individual y no se puede compartir
  • El menú incluye bebida, ver detalles en los menús.
  • En caso de no poder asistir se ruega avisar con 2 horas de antelación al restaurante.
  • Se enviara un correo electrónico al cliente una vez ejecute la compra de forma automática con el justificante. En este correo aparecerá un número de pedido único que se deberá usar para canjear en el local.
  • El mail enviado y el número de pedido único tiene el valor del importe abonado por el cliente.
  • El cliente debe llevar impreso al local donde disfrute de su experiencia el mail ticket regalo para que pueda ser confirmado por el local.
  • El local se quedará con el cheque regalo impreso como justificante.
  • El cheque regalo solo se podrá usar una sola vez.
  • El valor del cheque regalo, se deberá utilizar en su totalidad en el mismo servicio, local y turno y él mismo no será reembolsable si existiera un sobrante.
  • En el supuesto de que al final del servicio, el ticket restante sea superior al valor del cheque regalo, el cliente pagará la diferencia en el local de la forma que prefiera.
  • No acumulable a otras promociones a la vez, (Family&Friends o promociones de descuento a través de nuestro sistema de reservas)


 Política de Cancelaciones

· No se admiten devoluciones una vez comprado el cheque regalo.
The gift voucher is valid for 2 years from the date of purchase.
· En el caso de que en la fecha que el cliente quiera disfrutar el cheque regalo, el
local seleccionado estuviera cerrado, se podría cambiar el local por uno de los
abiertos de Enjoy Group (www.enjoygroup.es) avisando con un mínimo de 48
horas de antelación al mail (info@enjoygroup.es).
The "gift" or menu check is personal and non-transferable
If you choose the menu option, it is individual and cannot be shared
· El menú incluye bebida, ver detalles en los menús.
· En caso de no poder asistir se ruega avisar con 2 horas de antelación al
restaurante.
· Se enviara un correo electrónico al cliente una vez ejecute la compra de forma
automática con el justificante. En este correo aparecerá un número de pedido
único que se deberá usar para canjear en el local.
· El mail enviado y el número de pedido único tiene el valor del importe abonado
por el cliente.
· El cliente debe llevar impreso al local donde disfrute de su experiencia el mail
ticket regalo para que pueda ser confirmado por el local.
· El local se quedará con el cheque regalo impreso como justificante.
· El cheque regalo solo se podrá usar una sola vez.
· El valor del cheque regalo, se deberá utilizar en su totalidad en el mismo servicio,
local y turno y él mismo no será reembolsable si existiera un sobrante.
· En el supuesto de que al final del servicio, el ticket restante sea superior al valor
del cheque regalo, el cliente pagará la diferencia en el local de la forma que
prefiera.
· No acumulable a otras promociones a la vez, (Family&Friends o promociones de
descuento a través de nuestro sistema de reservas)

Make an appointment for a PCR test or an Antigen test